چگونه می توان با مشتریان کم، درآمد بیش تر بدست آورد؟

درآمد بیش تر نداشتن ، پایگاه مشتری کوچک تر، مخاطبان هدف کم تر و سایر عوامل بدین معنی نیست که نتوانید درآمد خود را افزایش دهید!

درآمد بیش تر
از ریاضیات استفاده کنید
چه تعداد مشتری فعال در اختیار دارید؟

برای هر هزار مشتری، -برای مثال، هر ۱۰۰ دلار محصول یا خدماتی که در هر سال ارائه می دهید درآمد بیش تر بدست آورده و هر ۱۰۰۰ دلاری که می فروشید به شما یک میلیون دلار درآمد سالانه برای شما فراهم می آورد.

شاید زیاد به نظر برسد اما ۱۰۰۰ دلار سالانه کم تر از ۱۰۰ دلارِ ماهانه یا ۲۵ دلار هفتگی ست. پس دریابید که در چه مواقعی به مشتریان متوسط نیاز دارید. انجام اینکار باعث می شود تا دوباره روی استراتژی و تاکتیک های کسب وکارتان تمرکز کنید.

شاید شما سرویس ها و محصولاتی گران قیمت تر ارائه می دهید یا شاید هم از پایگاه مشتری کوچک تری برخوردار باشید اما محاسبات و ریاضیات می تواند محک های خوبی را برای کارتان ارائه دهد.

پیشنهادات خود را شخصی سازی کنید
وقتی شما بدانید که چقدر و چه مواقعی به مشتریان نیاز دارید تا خرید کنند باید اطمینان حاصل کنید از اینکه خدمات و محصولاتِ کافی برای مشتریان در اختیار دارید تا به تعداد مخاطبان هدف برسد.

سپس پیشنهادات ویژه محدودی را برای مشتریان درنظر بگیرید. می توانید گزینه ها و خدمات انحصاری یا قرارداد ویژه و محصولاتی که برای مدت خاصی در دسترس هستند را پدید آورید.

برای افزایش فروش تان، -خواه آنلاین باشد خواه حضوری- تشویق کردن را فراموش نکنید.

مثلاً مک دونالد، با استفاده از تکنیکِ “سیب زمینی شده رو با … دوس داری؟” خیلی به سود زیادی دست یافت و محبوبیت و نتایج بهتری کسب کرد.

مطلب پیشنهادی: روش های جدید برای افزایش فروش!

با محتوای جالب، شکاف ها را پر کنید
Carol Roth کارآفرین و کارشناس کسب وکار می گوید: یکی از دلایلی که شرکت ما به موفقیت زیادی با مشتریان دست یافت این بود که اصلاً به دنبال پول و خرید کردنِ صِرفِ آنها نبودیم بلکه محتوای خیلی جذابی هم برایشان تولید می کردیم.

اینکار باعث می شود تا مشتریان بیش تر با شرکت و محصولاتش درگیر شوند. ایمیل های شما را باز می کنند و در شبکه های اجتماعی به تعامل با شما می پردازند. بدین ترتیب، وقتی شما پیشنهادات تان را ارائه بدهید، احساس مزاحمت نمی کنند.

مطلب پیشنهادی: نکاتی برای تعامل بهتر با مشتریان در سطح شبکه های اجتماعی

با توجه به نوع کسب وکاری که دارید، می توانید از رویدادهای آموزشی، آنلاین و آفلاین گرفته تا فیلم های یواشکی از پشت صحنه بهره ببرید. نکته ی اصلی این مورد، افزودنی و چاشنی هایی ست که به تجربه ی مشتری اضافه می کنید و از این حیث که “آنها دوست دارند از چه چیزی آگاه شوند” برخوردار می شوید.

به آنها یادآوری کنید
خواه یک ایمیل اتومات یادآوری کننده باشد خواه یک تماس تلفنی یا پیام، گاهی اوقات دریافت چیزهای بیش تر از مشتری هم به سادگیِ “یادآوری برای درخواست” یا “درخواست مجدد” می باشد.

اگر یک پیشنهادی دارید که محدوده ی زمانی دارد، اجازه دهید درباره ی آن آگاه شوند اما اگر نخریدند، پس از گذشت نیمی از زمانِ پیشنهاد، دوباره به آنها یادآوری کنید. سپس وقتی رو به اتمام هم هست دوباره یادآوری کنید.

اگر سرویس تمیزکاری منزل دارید و مشتری شما، می تواند ماهی یکبار از سرویس تان استفاده کند -اما می بینید که هر ۶ هفته با شما تماس می گیرد- زودتر با آنها تماس بگیرید تا اغلب به رزرو کردن آن بپردازند و یا سعی کنید آنها را با یک زمانبندی دقیق روی تقویم بطور ماهانه تنظیم نمایید.

همه ی این فعالیت ها بطور کلی می تواند درآمد بیش تر را به سمت شما هدایت کرده و نتایج بهتری را به ارمغان بیاورند.

 

کسب درآمد از اینترنت چگونه است؟

کسب درآمد از اینترنت این روزها رایج شده و افراد به استفاده ی بهینه از اینترنت می پردازند.

کسب درآمد از اینترنت
کار آزاد اساسا یک کار رسمی نیست و می توانیم آن را این گونه وصف کنیم، کار آزاد کاملا به مهارت و توانایی افراد وابسته است. به طور مثال شروع یک پروژه ساخت و ساز روی یک قطعه زمین را می توان کار آزاد نامید. کار آزاد به سادگی لفظی ست که ما با اراده شخصی خود آن را پیش می بریم. آینده هر کسب وکاری به مهارت خود افراد بستگی دارد ممکن است من یا شما بدون داشتن مهارت نتوانیم کاری را پیش ببریم.

وب سایت با وبلاگ بسازید.
از زمانی که کسب درآمد از اینترنت مرسوم شده، کسب درآمد از این راه برای مردم پر اهمیت جلوه می دهد. یکی از راز های موفقیت وب سایت تولید محتواست، اگر محتوای شما از هر لحاظ نمونه باشد، می توانید از کسب درآمد خود اطمینان حاصل نمایید. محتوایی بصری تولید کنید، این روش بسیار ساده و پرکاربرد است. یوتوب به عنوان ارائه دهنده محتوای بصری بهترین و پربیننده ترین شبکه اجتماعی شناخته شده بین مردم است. محتوای بصری شما باید آموزشی باشد، بدین منظور که مخاطب شما پس از تماشای کلیپ بتواند قدرتمند بگوید “من یک مجموعه مدیریتی آموزش دیده ام.”

مطلب پیشنهادی: چگونه برای یوتوب ویدیو بسازیم؟

اگر توانایی آموزش مهارت را در کلیپ مورد نظر ندارید انتشار چنین محتوایی بی فایده بوده و مخاطبان شما را فراری خواهد داد. برای سود رساندن به وب سایت خود و کسب درآمد باید چند نکته را در نظر بگیرید، آیا محتوای بصری شما تاثیر گذار است؟ اگر میخواهید محتوای خود را در یوتوب انتشار دهید برای چه مدت زمانی برای مخاطب مفید است؟

اگر بعد از چند ماه/ سال به شبکه های اجتماعی مراجعه کنم باز هم محتوای شما برای من مفید خواهد بود؟ کیفیت محتوا، زمان آن، موضوع آن و … در کسب درآمد تاثیر دارد. برای تهیه محتوای بصری بدون شک از اطلاعاتی که به کارتان مربوط است استفاده می کنید. در کلیپی که به مخاطب ارائه می دهید مخاطب به دنبال کشف ایده، و آموزش مهارت است نه دریافت تبلیغات کسب و کار شما! دانستن چنین نکته هایی می تواند کیفیت محتوای شما را بالا ببرد. در حال حاضر برای تولید محتوای بصری از اینستاگرام هم می توانید کمک بگیرید کلیپ های اموزشی خود را در پیج های رسمی کسب و کار قرار داده تا با مخاطب ارتباط خوبی برقرار سازید.

مطلب پیشنهادی: ۱۱ روش استفاده از ویدیو در بازاریابی محتوا

بازاریابی ذهنی
مشتریانی که به شرکت شما مراجعه می کنند و خواهان طراحی بنرهای تبلیغاتی خود هستند، تمام محتوای تولید شده شما را کنترل خواهند کرد. مشتریان بالقوه ابتدا به کلیپ های آموزشی شما مراجعه کرده و به بررسی آن ها می پردازند. ممکن است برای اطمینان حاصل کردن از نحوه کار شما سوالاتی را از شما بپرسند، پس ببینید که آیا آمادگی پاسخ به تمام مراحل کار خود را دارید؟

مشتری از بین هزاران کلیپ در شبکه های اجتماعی از محتوای بصری شما لذت برده و به شرکت مراجعه می کند، این یک شانس بزرگ برای شماست و شهرت شما را در تجارت افزایش خواهد داد. به این نوع کار “بازاریابی ذهنی” گفته می شود. این نوع بازاریابی برای وب سایت شما یک امتیاز به شمار می رود زیرا با تولید محتوای بصری و بدون حضور و گفتگو با مشتری ان را نزد خود خوانده اید. آفرهای ویژه را برای مشتریان وفادار خود فراموش نکنید.

دسته بندی : افزایش درآمد سایت